CONTRACT DE PRESTARI SERVICII
Nr. ..... /........................
I. PARTILE CONTRACTANTE
1.1. SC. WORLD CLASS TRAVEL SRL cu sediul in Costanta, BD. AL. LAPUSNEANU NR.108. BL.L2 SC.D AP.61, Parter, Telefon0241-486004, Fax:0241-486005, Email: ticketing@worldct.ro; laura.dichiu@worldct.ro Licenta de Turism Nr.675/21.01.2019, Numar de inregistrare la Registrul Comertului: J13/264/2012, Cod Fiscal: RO18427919, Cont Nr. RO61INGB0004008201710713-EUR, RO36INGB0004008201718923-RON,deschise la ING BANK Constanta, Swift Code: INGBROBU, Constanta, reprezentată de Dna Dichiu Nicoleta Laura, in calitate de Director, numit in continuare PRESTATOR,
Si :
1.2. S.C. ……………………….. sediul în …………………. Str. …………………., 1 Cod postal , Cod Unic de Înregistrare ……………….., inregistrată la Registrul Comerțului cu nr. ……………………….., cod IBAN ……………………………………., contul deschis la Banca………………………………, reprezentată prin dl/dna................. , în calitate de Director General, ..............................................., cu sediul in ...................................................... Telefon:......................................................... .......................................Email:............................................... Iregistrat.la Registrul Comertului............................................; Cod Fiscal: ....................................... Cont Nr:……………………………. deschis la Banca:………………………….,reprezentata de………………………, in calitate de Director, numita in continuare BENEFICIAR .
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
2.1 Obiectul Contractului il constituie asigurarea de catre Prestator si utilizarea de catre Beneficiar a serviciilor de ticketing : rezervarii , emiterii si vanzarii de bilete de avion , folosind sistemul de rezervari AMADEUS, pe baza de comanda ferma a Beneficiarului, a serviciilor turistice care constau in :
2.1.1 rezervari si emiteri de bilete de avion pe toate companiile aeriene;.
2.1.2 furnizarea tuturor informatiilor necesare referitoare la conditile de transport, tarife, penalizari in caz de neutilizare a biletelor emise, rambursare, etc.;
2.1.3 servicii de cazare si masa in tara si strainatate, cand sunt solicitate.
III. OBLIGATIILE PARTILOR
3.1 PRESTATORUL se obliga :
3.1.1 Sa raspunda cu promptitudine prin e-mail/fax, la orice solicitare facuta de Beneficiar pentru rezervari sau cazari.
3.1.2 Sa asigure servicii pe baza cererii de oferta completata si semnata de Beneficiar, trimisa prin email sau fax si confirmate de Prestator.
3.1.3 Sa asigure la cererea Beneficiarului rezervarea si emiterea biletelor de avion conform solicitarii acestuia pe destinatiile specificate.
3.1.4 Orice modificare a biletelor de avion, in ceea ce priveste nume, data de calatorie precum si anularile si penalizarile acestora, vor fi comunicate Beneficiarului in momentul prezentarii ofertei, conditiile comunicate fiind impuse de companiile aeriene.
3.1.5 Sa asigure toate informatiile necesare pentru luarea unor decizii corecte de catre Beneficiar in domeniul ticketing si turism.
3.1.6 Sa puna la dispozitia Beneficiarului documentele de calatorie: bilet de avion, voucher cazare, voucher transfer – unde este cazul-.
3.1.7 Sa asigure facturarea serviciilor prestate conform conditiilor contractuale.
3.2 BENEFICIARUL se obliga:
3.2.1 Sa transmita pe fax sau e-mail cererile de bilete de avion astfel:
- numele complet al pasagerului, compania aeriana preferata, detalii de zbor:- data, ore de plecare , sosire, timpul maxim de conexiune in tranzit.
- pentru biletele de avion individuale – dupa confirmarea rezervarii, biletele se vor emite in functie de conditiile tarifului aplicat, intre 24 si 72 ore de la data acesteia – unde este cazul in aceeasi zi-.
-pentru grupuri: sa transmita listele complete cu nume/prenume, data plecarii/data intoarcerii in momentul in care sunt solicitate precum si achitarea depozitului de avans.
3.2.2 Anularea serviciilor sau eventualele modificari pentru biletele de avion vor fi comunicate cu cel putin 24 ore inainte de inceperea calatoriei.;
3.2.3 Anularea serviciilor turistice de cazare sau transfer se va face conform regulilor impuse de furizor.
3.2.4 Sa achite contravaloarea serviciilor prestate conform conditiilor contractuale.
IV. MODALITATI DE PLATA
4.1 Modalitatile de plata acceptate de catre Prestator sunt: ordin de plata vizat de banca Beneficiarului sau plata cash.
4.2 Plata serviciilor ce fac obiectul prezentului Contract va fi facuta astfel:
4.2.1 Prestatorul va emite o factura reprezentand contravaloarea biletelor de avion pentru grupuri si individuali odata ce rezervarile au fost confirmate de Beneficiar; dupa emiterea acestora Prestatorul va trimite factura ;
4.2.2. Facturile vor fi trimise in original, urmand ca Beneficiarul sa efectueze plata , dupa emiterea facturii, in 7 zile lucratoare.
Pentru fiecare zi a intarzierii platii se vor percepe penalitati de 0,1% din valoarea facturata, valoarea penalitatilor neputand depasi valoarea debitului initial.
4.2.3 Plata in Ron a facturilor se va face la curcul BNR din ziua efectuarii platii plus o marja de risc valutar de 2 %.
4.2.4 Tarifele includ cota legala de TVA.
V. ÎNCETAREA CONTRACTULUI
5.1 Contractul încetează:
- la termen;
- prin acordul părţilor;
- unilateral, la cererea uneia din părţi, conform art. 5.2. de mai jos.
5.2. Partea care invocă încetarea contractului va notifica despre aceasta celeilalte părţi cauza de încetare în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data la care a luat cunoştinţă de producerea ei.
5.3. Prezentul contract va înceta de plin drept, fără a fi necesară intervenţia unei instanţe judecătoreşti, punere în întârziere sau altă formalitate, prin simpla notificare scrisă transmisă părţii în culpă cu 10 zile anterior intervenirii încetării contractului, în cazul în care oricare din părţi:
a) nu îşi execută obligaţiile esenţiale asumate în condiţiile prezentului contract;
b) îşi încalcă din nou oricare din obligaţiile sale, după ce a fost notificată în scris de către cealaltă parte că o nouă încălcare va duce la rezilierea contractului;
c) solicită dizolvarea sa voluntară;
d) prin poziţia adoptată îşi încalcă obligaţiile asumate prin contract sau acţionează vădit împotriva scopului propus prin încheierea contractului.;
e) una dintre părți cesionează drepturile şi obligaţiile sale prevăzute de prezentul contract fără acordul celeilalte părţi.
5.4. Rezilierea nu va avea nici un efect asupra obligaţiilor deja scadente între părţi.5.1 Prezentul contract inceteaza deplin de drept, fara notificare prealabila sau interventia instantelor judecatoresti in cazul in care una dintre parti:
5.5 nu isi executa una dintre obligaţiile esentiale ale contractului.
5.6 in caz de forta majora .
5.7 este declarata in stare de incapacitate de plata sau a fost declansata procedura de lichidare ( faliment ).
5.8 Contractul poate inceta in mod unilateral, cu conditia unei notificari scrise, transmisa cu 15 zile inainte de data la care se doreste rezilierea contractului sau cu acordul scris al ambelor parti contractante.
VI. FORTA MAJORA
6.1 Ambele parti sunt absolvite de orice raspundere in cazuri de forta majora(cazuri independente,neprevazute si ireparabile), daca situatia va fi mai lunga de 30 de zile.
6.2 Cazul de forta majora va fi notificat in scris in termen de 3 zile de la producere iar dovada de forta majora se va efecua prin certificat constatator emis de catre forurile legal raspunzatoare ( pe teritoriul Romaniei, de catre Camera de Comert si Industrie a Romaniei).
6.3 Forta majora nu absolva Beneficiarul de plata integrala a serviciilor prestate pana in acel moment.
VII. LITIGII SI PREVEDERI FINALE
7.1 . Eventualele diferende aparute intre parti in legatura cu incheierea, interpretarea, executarea, modificarea sau incetarea prezentului contract se vor solutiona pe cale amiabila iar daca acest lucru nu este posibil, va fi supus spre rezolvare instantelor judecatoresti competente conform legii.
VIII. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
8.1. Ambele părţi contractante se obligă la respectarea legislaţiei în vigoare cu privire la protecţia şi confidenţialitatea Datelor cu caracter personal, fie că sunt prelucrate sau nu prin mijloace automate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, recuperarea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea, respectiv a dispozițiilor:
a) Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea Datelor cu caracter personal privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
b) Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea Datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și a tuturor celorlalte legi și reglementări aplicabile în scopul protejării persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea Datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
8.2. În cazul cesionarii/subcontractării, totale sau parţiale, a prezentului contract ambele părţi contractante se vor asigura că terţii cesionari sau subcontractanţi respectă obligaţiile cu privire la protecţia Datelor cu caracter personal, părţile prezentului contract răspunzând pentru aceşti terţi în acelaşi mod ca şi pentru actele şi faptele lor.
8.3. Obligațiile fiecărei părţi cu privire la Datele cu caracter personal se păstrează şi după încetarea efectelor juridice ale prezentului contract, dacă Datele nu au fost distruse din motive prevăzute de lege.
8.4. Ambele Părţi se obligă să:
a) obțină orice consimțământ necesar de la orice persoană fizică, inclusiv angajații, funcționarii și reprezentanții acesteia, în măsura în care Datele lor cu caracter personal trebuie să fie divulgate sau prelucrate de cealaltă parte în legătură cu executarea prezentului contract inclusiv consimțământul pentru transferul Datelor cu caracter personal ale acestor persoane în afara UE/SEE, acolo unde este cazul, și să notifice cealalta parte contractanta cu privire la consimtamantul sau sesizarea persoanei vizate si să acționeze respectand instrucțiunile legale ale celeilalte parti contractante;
b) obțină autorizările necesare din partea autorităților relevante pentru protecția datelor în legătură cu activitățile sale de prelucrare a datelor, daca este cazul;
c) proceseze doar acele Date cu caracter personal necesare pentru îndeplinirea obligațiilor care îi revin în temeiul prezentului Contract;
d) implementeze, să mențină și să opereze măsuri tehnice și organizatorice suficiente și adecvate care să îndeplinească cerințele legislației aplicabile privind Protecția Datelor cu caracter personal pentru a asigura securitatea, confidențialitatea, disponibilitatea și integritatea Datelor cu caracter personal și protejarea împotriva procesării neautorizate sau ilegale și utilizării Datelor cu caracter personal și împotriva pierderii accidentale, distrugerii sau deteriorării Datelor cu caracter personal; la cererea celeilalte părţi contractante, va prezenta dovezi în acest sens.
e) să notifice în scris, imediat sau în cel mult 24 de ore, cealaltă parte contractantă cu privire la orice plângere sau cerere care se referă direct la procesarea Datelor cu caracter personal sau la respectarea legislaţiei în vigoare sau a instrucţiunilor celeilalte părţi, după caz sau cu privire la orice incident de securitate;
f) să ofere asistență și cooperare la solicitarea rezonabilă a celeilalte părţi în vederea respectării obligațiilor în ceea ce privește Datele cu caracter personal în conformitate cu legislația aplicabila privind Protecția Datelor cu caracter personal;
g)l a rezilierea sau expirarea Contractului să procedeze la eliminarea tuturor Datelor cu caracter personal pe care le deține, în măsura în care acest lucru este necesar în conformitate cu legislația aplicabilă privind Protecția Datelor cu caracter personal și să furnizeze celeilalte părţi confirmarea scrisă a conformității sale cu această clauză.
h) niciuna dintre Părți nu va transfera nicio Dată cu caracter personal către nicio țară din afara Spațiului Economic European fără consimțământul scris prealabil al celeilalte Părți. În cazul în care un astfel de transfer este convenit de Părți, Partea care efectuează transferul va executa clauzele contractuale standard UE corespunzătoare. Fiecare Parte va despăgubi cealaltă Parte pentru toate pierderile, daunele, costurile, cheltuielile și alte datorii (inclusiv taxele legale și alte taxe profesionale) suportate sau acordate celeilalte Părți și care se referă la o cerere a unui terț care rezultă din eșecul celeilalte Părți de a respecta obligațiile care îi revin în temeiul acestei clauze. Pentru o astfel de despăgubire, este obligatoriu ca fiecărei Părți să i se acorde o notificare adecvată, drept de reprezentare, aprobare în cazul soluționării extrajudiciare. Pentru a evita orice dubiu, respectarea de oricare dintre Părți a obligațiilor respective în temeiul prezentei clauze nu implică costuri suplimentare pentru cealaltă Parte.
IX. CLAUZA ANTICORUPŢIE
9.1. Părţile contractante trebuie să acţioneze cu bună-credinţă atât la negocierea şi încheierea contractului, cât şi pe tot timpul executării sale.
9.2. În legătură cu negocierea/încheierea prezentului contract, părțile declară:
a) că sunt în deplină cunoștință de cauzele/motivele care au determinat pe fiecare din acestea să negocieze/încheie contractul;
b) că nu au oferit/primit direct sau indirect comisioane ori alte foloase de orice natură, pentru sine sau pentru altul.
X. CLAUZE SPECIALE
10.1 Orice comunicări în legătura cu acest contract vor fi considerate ca fiind valabile dacă se vor efectua în scris de către ambele părți contractante și expediate prin orice mijloc de comunicare ce asigură trimiterea textului actului şi confirmarea primirii acestuia (fax, telegramă, telex, email, scrisoare recomandată cu dovadă de primire etc.), părțile obligându-se cu bună credință să respecte procedurile de confirmare; transmiterea pe mail se va considera îndeplinită dacă, cu rea credință destinatarul refuză să confirme primirea. Comunicarea se va efectua la adresele menţionate în antet, în atenţia următoarelor persoane:
AGENŢIE: CLIENT:
S.C. WORLD CLASS TRAVEL. S.C…………………
Dna Dichiu Nicoleta Laura
Managing Director
Tel: 0723965834
E-mail:ticketing@worldct.ro
10.2 Notificarea expediată prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire va fi considerată ca fiind primită de către destinatar la data specificată pe confirmarea de primire de către oficiul poștal.
10.3 Notificarea expediată prin curierat va fi considerată ca fiind primită de către destinatar la data specificată pe confirmarea de primire de către serviciul de curierat.
10.4 Notificarea expediată prin fax, email va fi considerată ca fiind primită de către destinatar în prima zi lucrătoare ulterioară datei de expediere.
10.5 Notificările verbale nu sunt considerate valabile în lipsa unei notificări scrise, comunicate cu confirmare de primire .
10.6 Modificarea prezentului contract se poate face numai cu acordul părţilor, prin acte adiţionale, semnate bilateral.
10.7 Orice modificare survenita in prezentul contract va fi stipulata intr-un act aditional.
10.8 Se interzice Beneficiarului sa transmita tertilor drepturile si obligatiile ce decurg din acest contract fara acordul in scris al Prestarorului.
Prezentul Contract a fost incheiat in data de…………… in 2 exemplare originale, cate unul pentru fiecare parte contractanta.
PRESTATOR: BENEFICIAR:
SC. WORLD CLASS TRAVEL SRL S.C.
DIRECTOR GENERAL:
DICHIU NICOLETA LAURA
Licenta de turism Nr.675/ 21.012019
Cerificat de Inregistrare Fiscala : RO18427919
Certificat de Inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului : J13/634/2012
Polita de asigurare privind rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de catre turisti in cazul insolventei : Seria. I Nr. 52294 emisa de Societatea de Asigurari OMNIASIG VINNA INSURANCE GROUP SA.
IATA ACCREDITED AGENT:69212415